רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הפכו כיום לזירה אינטרנטית שאי אפשר להתעלם ממנה. רוב גולשי האינטרנט בישראל נמצאים כיום בפייסבוק. שיווק ברשתות חברתיות הוא הכרחי לחברה המעוניינת לחזק את הנוכחות שלה באינטרנט. צוות מומחי המדיה החברתית של WebDomain מציע לכם שירות מקצועי של שיווק במדיה חברתית, כולל ניהול הפעילות הכוללת של החברה ברשתות חברתיות, בלוגים ופורומים.

האם אתם מעוניינים ביצירת קהילה שוקקת חיים בפייסבוק או אולי מטרת הפעילות שלכם היא יצירת באזז ויראלי ומיתוג חיובי של החברה? אנחנו ממליצים לכם להמשיך בקריאה, על מנת להבין קצת יותר על שיווק ברשתות חברתיות.

תעשה לי פייסבוק הוא משפט שהופך להיות שגור יותר ויותר בקרב בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד. את המשמעות של קידום אתרים במנועי חיפוש כולם כבר מבינים, אבל הטרנד החדש הוא שיווק או קידום ברשתות חברתיות.
לכולם יש היום פייסבוק (facebook) – לסנדלר מפינת הרחוב ולחברת עלית… אפילו לשוקולד השחר העולה יש דף פייסבוק עם מעל 25,000 לייקים! בעלי עסקים רבים חושבים שאם לילד שלהם יש פרופיל בפייסבוק גם הם יכולים לפתוח אחד ולהתחיל לשווק את העסק שלהם שם.
רבים מהם גם מנסים…ונכשלים. הפרופיל לא מצליח לגייס חברים, פייסבוק חוסמת את הדפים, גוגל לא מציג את מה שאתם מעלים בפייסבוק (או שבוחר להציג במיקום גבוה דווקא את התוצאות מפייסבוק, והאתר שלכם שבטח גם עלה לכם הרבה כסף עדיין "תקוע" באותו המקום בתוצאות החיפוש)… למה זה קורה? ומה עושים עכשיו?

מחלקת קידום אתרים ושיווק באינטרנט של WebDomain מתמחה ב:

  • שיווק ברשתות חברתיות – (Social Media Marketing (SMM
  • קידום אתרים ברשתות חברתיות – (Social Media Optimization (SMO

אנחנו דואגים להתעדכן ברשתות החברתיות החדשות (לא רק פייסבוק ולא רק בארץ), בחידושים הטכנולוגיים, בכללי המשחק המשתנים (ידעתם למשל שלפייסבוק יש כללים מאוד נוקשים למשווקים?) ובסטטיסטיקות השימוש ברשתות חברתיות (למשל: בניגוד לדעה הרווחת, לא כל הגולשים בפייסבוק הם ילדים…).

רק פייסבוק?

בסך הכל – רשת האינטרנט כולה היא מדיה חברתית והרשתות, הבלוגים והפורומים הם רק חלק ממנה. לא לכל תחום מתאימה אותה שיטת שיווק, לא כל עסק יכול להגיע לתוצאות טובות דווקא בפייסבוק. האם אתם צריכים בכלל בלוג? ואם כן – האם שווה לכם לפתוח אותו בתוך האתר שלכם, או באתר חיצוני? אולי במקרה שלכם שווה יותר לעבוד בפורומים? או לצייץ בטוויטר? ואם כבר פייסבוק, פרופיל? דף? קבוצה? ומה עם רשתות אחרות כמו קפה דה מרקר, LinkedIn וכו'? לעתים שווה לשקול מיקוד הפעילות במדיום אחד ולעתים דווקא שילוב של מספר זירות חברתיות יביא לתוצאות טובות יותר. בכל מקרה – אפיק הפעולה הנבחר צריך להיות מותאם לכם ולעסק שלכם.

כחלק מהפתרון האינטרנטי המלא וסל השירותים שלנו, קידום האתר שלכם במנועי חיפוש וברשתות חברתיות יידון כבר בפגישת ההיכרות הראשונה איתכם. ביחד איתכם ננתח את הפעילות העסקית שלכם ואת הצרכים שלכם ונגדיר מראש גישה אסטרטגית כוללת לנוכחות האינטרנטית שלכם.
במידת הצורך תתקיים פגישה נוספת עם מומחי קידום האתרים שלנו ותקבלו הצעת מחיר מפורטת הכוללת סדר פעולות לביצוע ולוחות זמנים.

לא לכל עסק מתאים שיווק וקידום במדיה חברתית (שמטבעה נועדה מראש למשחקים ולחברותא ולא רק לקשרים עסקיים). לשם כך הוקמו רשתות שהאוריינטציה שלהם היא עסקית לחלוטין (כגון: LinkedIn, Ecademy ועוד) וייתכן שלעסק שלכם מתאימה דווקא פעילות ברשתות כאלה.

צור קשר עכשיו